چگونه در جاده غذای سالم بخوریم؟

به گزارش وبلاگ حرف دل، اگر می خواهید در سفر جاده ای در سلامت کامل باشید، بهتر است از غذای سالم استفاده کنید. با خبرنگاران همراه باشید تا با این مقوله مهم بیشتر آشنا شوید.

چگونه در جاده غذای سالم بخوریم؟

به هر منظوری که سفر می کنید، کاری یا تفریحی؛ حواستان به فست فودها و رستوران های بین راهی باشد. اگر احیانا غذای ناسالم مصرف کنید، ممکن است سفر شما به علت مسمویت غذایی طولانی تر شود.

همراه ما باشید تا نکاتی برای سفری سالم داشتن به شما بگوییم.

ریکی کین (Rikki Keen) مدیر تغذیه ورزشی از بیمارستان فلوریدا، می گوید:

هوشمندانه بسته بندی کنید، این بدان معنا است که خوراکی های مغذی، فاسد نشدنی و پر کالری را در مسافرت ذخیره کنید. کیف خوراکی خود را با گوشت گاو، شکلات، آجیل، بسته های کره بادام زمینی پر کنید.

بازیکنان فوتبالی که کین مشاور آنها است یک میله را حمل می کنند زیرا وعده غذایی آنها از آجیل، دانه ها و میوه های خشک شده تشکیل شده است.

جایی که قصد دارید بروید را بشناسید!

زمانی که شما در یک شهر تازه یا در جاده هستید، از توقف در اولین فست فودی که پس از گرسنگی مشاهده کردید دوری کنید.

کین پیشنهاد می کند در زمانی که در جهت به سوی مقصدتان هستید از نرم افزار اطلاع از مکان های مختلف اطراف شما (AroundME) استفاده کنید این کار باعث می شود که شما رستوران های زنجیره ای بهداشتی را پیدا کنید.

هر دو تا سه ساعت غذا بخورید!

نیاز نیست غذایی که می خورید، خیلی زیاد باشد، کمی آجیل یا میوه خشک شده هم کافی است. کین می گوید این کار باعث جلوگیری از گرسنگی می شود که شاید در یک پمپ بنزین بخواهید با یک هات داگ رفعش کنید.

سبزی بخورید

مایکل روسل (Mike Roussell) دکتری مشاور بهداشت مردان می گوید:

نگاه کنید، احتمالا شما به فکر خوردن گوشت سرخ شده هستید تا اینکه میوه و سبزیجات وعده روزانه را بخورید، اگر اینطور است، راسل پیشنهاد می کند سبزی های پودر شده مانند سبزه را در طول رانندگی همراه خود بیاورید.

شما می توانید سبزی ها و میوه های خشک شده با یخ در بسته های کوچک یا به صورت فله ای بخرید و آنها را همراه صبحانه مخلوط کنید و بخورید.

قهوه بنوشید

کین می گوید:

روز خود را با پروتئین شروع کنید، کمی پودر پنیر وانیلی پروتئنی را بسته بندی کنید و در کیف خود نگه دارید. موقعی که برای گرفتن قهوه توقف می کنید، شیر را به آن بیافزایید، سپس هم بزنید و پودر پروتئین را در داخل آن بریزید.

منوی هواپیما را بخوانید

کین می گوید:

نیازی نیست یک پرواز طولانی را با فنجان و زغال و چوب شور مجانی به تنهایی بگذرانید. بسیاری از خطوط هوایی، در حال حاضر پروتئین همراه با حموس (hummus) و زیتون و شیرینی های غلات دار، عرضه می کنند که پروتئین، چربی و کربوهیدرات های پیچیده را تامین می کنند.

یک بررسی اجمالی در کافه ها داشته باشید

در یک هتل، بوفه ها بی نهایت خوراکی سرخ شده، پر از سس و کربوهیدرات عرضه می کنند. به جای این خوراکی ها سعی کنید خوراکی های پروتئینی سفارش دهید.

در سالن های صبحانه انتخاب شما تخم مرغ باشد. موقع ناهار، از آشپزخانه همراه با فیله گوشت و سبزیجات یا سالاد بازدید کنید.

بر طبق گزارشات دانشگاه میسوری در سال 2011، خوردن وعده های پروتئین دار سراسر روز شما را سیر می کند و شما را کمتر به سوی تماس برای پیتزا می کشاند.

قانون یک بار برای همیشه را تمرین کنید

کین می گوید:

شما اجازه دارید در حالی که در جاده هستید قید رژیم خود را بزنید، اما صبحانه و ناهار و شام از اموراتی است که نباید بشکنید. روزانه یک مورد پرکالری مانند بستنی از لبنیات محلی برای دسر، انتخاب کنید. آن را بخورید و لذت ببرید سپس حرکت کنید.

آب زیاد بنوشید

کین می گوید:

همیشه یک لیوان خالی یا بطری آب همراه خود داشته باشید و هر ساعت یک پنجم لیتر بنوشید تا از کم آبی جلوگیری کند. تشنگی اغلب به صورت گرسنگی خودش را نشان می دهد.

منبع: کجارو / menshealth.com

به "چگونه در جاده غذای سالم بخوریم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه در جاده غذای سالم بخوریم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید