8 گجت جالب و شدیدا کاربردی برای لذت بردن از دورکاری

به گزارش وبلاگ حرف دل، این روزها با شیوع و اپیدمی ویروس کرونا، بسیاری از افراد و کسب وکارها به دورکاری و کار در خانه رو آوردند.

8 گجت جالب و شدیدا کاربردی برای لذت بردن از دورکاری

دورکاری در کنار همه مزایا و فوایدش، ابزارها، محیط و احتیاجمندی های خاص خودش را می طلبد و اگر شما وسایل مورد احتیاج یا فناوری های لازم را برای خودتان فراهم نکنید؛ خیلی زود شکست خورده و دلسرد می شوید.

مثلا، بدون شک دورکاری احتیاج به یک اتصال اینترنت پرسرعت و مودم روتری به روزی دارد تا پاسخگوی احتیاجهای شما باشد. محیط کار شما باید دنج، آرام و کارآمد باشد و افراد دیگر خانه مزاحم شما نشوند.

در وب گردی هایم به سایت و مطلبی برخوردم که 8 گجت جالب و لازم برای دورکاری را معرفی نموده بود. البته، برای آن ها 8 گجت لازم هستند و برای ما 8 گجت رویایی و احتمالا دست نیافتنی ولی باز لذت دیدن این وسایل کمتر از استفاده از آن ها نیست.

شاید هم شما دنبال چنین گجت هایی بودید و اکنون قصد خریدشان را داشته باشید:

TimeFlip2 Interactive Time Tracking Device

گجتی است که به شما اجازه می دهد زمان سپری شده را ردگیری کنید و بفهمید برای هر کاری چقدر زمان صرف کردید و زمان را چگونه گذراندید. این گجت به شدت بهره وری و کارایی شما را افزایش می دهد چون عظیم ترین مشکل افرادی که در خانه کار می نمایند و مشغول دورکاری هستند؛ حواس پرتی و اولویت ندادن به کارها و سپری کردن زمان به شکل بی فایده ای است.

این گجت چراغ های LED دارد و چند وجهی است. هر وجه و سطح آن را به یک کار اختصاص دهید و با گرداندن آن می توانید بفهمید یک روز کاری را چگونه گذراندید. قیمت این گجت 40 دلار است.

RG VH Compact Quiet USB Desk Fan

اگر جزو افراد گرم مزاج هستید و همواره پشت میزکار گرم تان است؛ خرید این فن رومیزی را حتما در دستور کار خود قرار دهید.

سرعت این فن در دو سطج کم و زیاد قابل تنظیم است که تقریبا در هر دو حالت هیچ گونه نویز و صدای اضافه ای فراوری نمی نماید ولی شما نسیم خنکی روی صورت و بدن خود احساس می کنید.

جالب اینکه از درگاه USB برای منبع انرژی پشتیبانی می نماید و می توانید به کامپیوتر یا لپ تاپ وصل کنید. قیمت این فن 41 دلار است.

FEZIBO Ergonomic Standing Desk Converter

افرادی که همزمان مشغول کار با مانیتور کامپیوتر و لپ تاپ هستند؛ به چنین گجتی احتیاج دارند.

این میز ارگونومیک به شما یاری می نماید در طول روز بهترین حالت های کار با کامپیوتر و لپ تاپ را سپری کنید. می توانید بعضی اوقات ایستاده کارهای خود را دنبال و انجام دهید. در ارتفاع ها و اندازه های مختلف تنظیم می گردد و در رنگ های مختلف وارد بازار شده است. قیمت این میزکار 140 دلار است.

Logitech 4K Pro Magnetic Ultra HD Webcam

احتمالا برای ویدیوکنفرانس ها، وبینار، تماس ویدیویی با همکاران و مدیر خود به یک وب کم خوب احتیاج دارید و وب کم لپ تاپ پاسخگو نخواهد بود.

این وب کم 4K با مانیتور اپل Apple Pro Display XDR بسیار خوب کار می نماید و کیفیت نمایشی و سرعت فوق العاده ای دارد. ویدیوها را در فرمت Ultra HD ضبط نموده و طراحی آن به گونه ای است که روی لبه مانیتور به صورت مغناطیسی می چسبد. قیمت این وب کم 200 دلار است.

Henge Docks Stone USB-C Tethered Docking Station

مگر می گردد روی میزکار شما یک داک USB نباشد. مثلا، اگر از مک بوک استفاده می کنید؛ قطعا درگاه های بیشتری برای اتصال دستگاه های جانبی احتیاج خواهید داشت.

این داک USB انواع درگاه ها از جمله USB 3.1 و USB-C و MiniDisplay را در اختیار شما قرار می دهد. یک شیار کارت حافظه SD دارد و درگاه شبکه اترنت و جک هدفون نیز به شما می دهد.

طراحی بسیار زیبایی هم دارد تا احتیاجی به پنهان کردن آن نداشته باشید و به راحتی روی میزکار خود بهره ببرید. قیمت این گجت 200 دلار است.

Liftid Neurostimulation Personal Brain Stimulator

این گجت به وسیله متد tDCS یا Transcranial Direct Current Stimulation به شما یاری می نماید تمرکز بیشتری داشته و باهوش تر شوید. این هدفون به طور مستقیم سیگنال های مغزی شما را تحریک می نماید تا جایگزینی بی خطر و مفید برای انواع تقویت نماینده های خوراکی مغز مانند قندها و کافئین باشد.

وقتی می خواهید برای یک جلسه مهم آماده شوید یا باید یک مقاله طولانی و بسیار پیچیده علمی را مطالعه کنید؛ کافی است 20 دقیقه از این دستگاه روی سر خود سود ببرید. قیمت این گجت 149 دلار است.

HP EliteDisplay S340c Curved Monitor

مانیتورهای عظیم و خمیده می توانند بهره وری کاری شما را افزایش دهند. یک مانیتور 34 اینچ عظیم برای طراحان گرافیست یا افرادی که زیاد از اسکایپ و وب کم و تماس های ویدیویی چندنفره استفاده می نمایند یک نعمت عظیم است. قیمت این مانیتور کم نیست و 775 دلار روی سایت آمازون است.

NETGEAR Nighthawk Wi-Fi 6 Router

خوب در آخر باید به یک مودم یا روتر خوب برای دورکاری اشاره کنیم. قطعا بدون داشتن یک روتر خوب نمی توانید از دورکاری لذت ببرید. روترهای وای فای 6 امروزی به اندازه کافی سریع و به اندازه کافی قدرت آنتن دهی و برد موثر دارند که بتوانید همه جای خانه از آن ها بهره ببرید.

انبوهی از ویژگی ها و امکانات روی این روترها ارائه شده تا شما بتوانید دقیقا ترافیک و پهنای باند اینترنت را برای خودتان سفارشی سازی کنید و همه چیز را زیرنظر بگیرید. این روترها اپلیکیشن های موبایلی دارند که به شما اجازه می دهد ساده تر از آن چه فکر می کنید؛ یک روتر را تنظیم و مدیریت کنید.

روترهای وای فای 6 با قیمت های مختلفی در بازار عرضه شدند ولی تقریبا باید 150 دلاری برای آن ها کنار بگذارید.

منبع: شبکه چی

به "8 گجت جالب و شدیدا کاربردی برای لذت بردن از دورکاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "8 گجت جالب و شدیدا کاربردی برای لذت بردن از دورکاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید