بهره برداری از پایانه مرزی رازی در هفته دولت ، برطرف 40 نقطه پرتصادف در کشور

به گزارش وبلاگ حرف دل، پایانه مرزی رازی با سالن تجاری و مسافری بصورت تجمیعی و محوطه با اعتبار 250 میلیارد تومان در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

بهره برداری از پایانه مرزی رازی در هفته دولت ، برطرف 40 نقطه پرتصادف در کشور

به گزارش وبلاگ حرف دل به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، پروژه های قابل افتتاح سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در مجموع به ارزش 5450 میلیارد تومان در هفته دولت 1401 به بهره برداری می رسد.

داریوش امانی معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با اعلام این خبر گفت: ایمن سازی راه های کشور، ساخت، تکمیل و آسفالت محورهای اصلی، فرعی و روستایی، احداث و تکمیل پایانه های مرزی، مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی و پاسگاه های پلیس راه از جمله پروژه های قابل افتتاح این سازمان در هفته دولت سال جاری است که با اعتباری به ارزش 5450 میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.

وی اضافه کرد: برطرف 40 نقطه پرتصادف در کشور، ایمن سازی 50 نقطه با نصب روشنایی نقطه ای و ایمن سازی 100 کیلومتر با نصب حفاظ های ایمنی از جمله پروژه های ایمن سازی راه های کشور بوده است که در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

امانی گفت: برای ایمن سازی راه های کشور به ترتیب برای برطرف 40 نقطه پرتصادف 200 میلیارد تومان، ایمن سازی50 نقطه از راه های کشور با نصب روشنایی 75 میلیارد تومان و ایمن سازی 100 کیلومتر از راه های کشور با نصب حفاظ های بتنی 250 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

وی اضافه کرد: بعلاوه در بخش ساخت و روکش آسفالت راه های شریانی، فرعی و روستایی کشور با کوشش راهداران، اجرای روکش آسفالت بر روی 1600 کیلومتر از محورهای شریانی کشور با اعتباری در حدود 3000 میلیارد تومان انجام شد و در حوزه راه های روستایی نیز ساخت و آسفالت 400 کیلومتر از محورهای روستایی کشور با اعتبار 1500 میلیارد تومان نهایی شده است که در هفته دولت 1401 به بهره برداری خواهد رسید.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در ادامه از احداث پنج باب مجتمع خدمات رفاهی بین راهی اطلاع داد و اضافه کرد: برای ساخت این تعداد مجتمع خدمات رفاهی بین راهی، پنج میلیارد تومان اعتبار در بخش دولتی و 33 میلیارد تومان در بخش خصوصی هزینه شده است.

وی بعلاوه گفت: 10 باب ساختمان راهدارخانه و قانون تردد با اعتبار 150 میلیارد تومان در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

امانی بعلاوه گفت : پایانه مرزی رازی با سالن تجاری و مسافری بصورت تجمیعی و محوطه با اعتبار 250 میلیارد تومان ساخته شده است که در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

مرز رازی یا گمرک رازی خوی در بخش قطور واقع در شهرستان خوی در فاصله 75 کیلومتری شهر خوی و 5 کیلومتری شهر قطور و در مرز ایران با ترکیه واقع شده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "بهره برداری از پایانه مرزی رازی در هفته دولت ، برطرف 40 نقطه پرتصادف در کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از پایانه مرزی رازی در هفته دولت ، برطرف 40 نقطه پرتصادف در کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید