درخواست وزیر علوم از وزارت خانه ها و صنعت کشور ، از ظرفیت علمی و تحقیقاتی پژوهشگاه مواد و انرژی استفاده گردد

به گزارش وبلاگ حرف دل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به ظرفیت بسیار بالای پژوهشگاه مواد و انرژی ایران، از وزارتخانه های کشور خواست تا از ظرفیت علمی و تحقیقاتی این پژوهشگاه برای رشد و شکوفایی علمی و مالی کشور بهره بگیرند.

درخواست وزیر علوم از وزارت خانه ها و صنعت کشور ، از ظرفیت علمی و تحقیقاتی پژوهشگاه مواد و انرژی استفاده گردد

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ حرف دل، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری در بازدید از پژوهشگاه مواد و انرژی گفت: ظرفیت بالای علمی و تحقیقاتی پژوهشگاه مواد و انرژی از افتخارات جمهوری اسلامی ایران است و می بایست از این ظرفیت به خوبی برای رشد و پیشرفت کشور بهره گرفت.

وی اضافه کرد: به طور قطع در نشست هیات دولت ظرفیت های علمی و تحقیقاتی این پژوهشگاه مطرح خواهد شد تا وزارتخانه ها و صنعت بتوانند از ظرفیت پژوهشگاه مواد و انرژی استفاده نمایند.

وزیر علوم، هدف از این بازدید را آشنایی با امکانات و تجهیزات این پژوهشگاه بیان کرد و گفت: آنچه که در این پژوهشگاه از نزدیک مشاهده کردیم نشان می دهد که پژوهشگاه مواد و انرژی افتخار ملی است.

زلفی گل با بیان اینکه پژوهشگاه مواد و انرژی با امکانات و تجهیزات خوبی که دارد برای استان البرز نیز مفید است و این استان می تواند از این ظرفیت استفاده کند، اضافه کرد: این پژوهشگاه احتیاج به حمایت های بیشتری دارد و با توجه به اینکه ساختمان مرکز نوآوری پژوهشگاه جهت تاسیس و تکمیل، احتیاجمند حمایت است، استاندار البرز در این زمینه می تواند یاری کند و وزارت علوم نیز پیگیری می نماید تا مرکز نوآوری پژوهشگاه تاسیس گردد.

وی ضمن اشاره به مزرعه خورشیدی سبز در پژوهشگاه مواد و انرژی، از رییس این پژوهشگاه خواست تا برای یاری به توسعه بخش های مختلف این مجموعه، با استاندار البرز نشست برگزار کند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در خاتمه یادآور شد: پژوهشگاه مواد و انرژی در بخش تجهیزات و تعمیر امکانات آزمایشگاه ها احتیاجمند حمایت اقتصادی است؛ ما در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری سعی می کنیم تا حلقه وصل بین پژوهشگاه، صنایع و وزارتخانه های مختلف باشیم تا از ظرفیت آن به خوبی استفاده گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "درخواست وزیر علوم از وزارت خانه ها و صنعت کشور ، از ظرفیت علمی و تحقیقاتی پژوهشگاه مواد و انرژی استفاده گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست وزیر علوم از وزارت خانه ها و صنعت کشور ، از ظرفیت علمی و تحقیقاتی پژوهشگاه مواد و انرژی استفاده گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید