شمس: شکست مقابل آرژانتین راستا بهتری برای ما ایجاد می نماید، ایران در هیچ دوره اینقدر رویایی نبوده است

به گزارش وبلاگ حرف دل، سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال معتقد است که شکست مقابل مدافع اسم قهرمانی جام جهانی، راستا راحت تری برای شاگردان ناظم الشریعه تا سرانجام مسابقات ایجاد می نماید.

شمس: شکست مقابل آرژانتین راستا بهتری برای ما ایجاد می نماید، ایران در هیچ دوره اینقدر رویایی نبوده است

حسین شمس که در آخرین تمرین تیم ملی فوتسال کشورمان در ایران حاضر شده بود، درباره شرایط این تیم به خبرنگار ورزشی وبلاگ حرف دل گفت: شرایط تیم بسیار امیدوارکننده است و ناظم الشریعه هم از تیم ملی بسیار رضایت دارد. سال جاری دو بازیکن بیشتر از دوره های گذشته جام دنیای داریم و غیبت حسین طیبی هم به چشم نمی آید. البته او از دور حذفی به تیم اضافه خواهد شد.

وی با بیان اینکه به صورت انفرادی با همه بازیکنان تیم ملی صحبت نموده است، توضیح داد: همه بازیکنان می گفتند برای صعود به فینال و قهرمانی دنیا به لیتوانی می رویم و آنها هدف خود را تعیین نموده اند. ما در هر پُست، سه بازیکن آماده و خوب داریم و امیدوارم جام دنیای را بسیار خوب شروع کنیم.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال درخصوص جهت این تیم تا صعود به فینال جام دنیای اعلام کرد: ما دو جهت برای صعود به مراحل پایانی داریم. اگر مقابل آرژانتین به تساوی برسیم یا شکست بخوریم تا به اسم تیم دوم گروه F صعود کنیم، با شکست ازبکستان به یک چهارم نهایی می رسیم و جهت به مراتب راحت تری داریم. با این حال اگر آرژانتین را ببریم و صدرنشین گروه شویم، محتمل است که با برزیل روبرو شویم که کادر فنی، جهت نخست را برگزیده است. کادر فنی تیم ملی، جهت خود را آگاهانه انتخاب نموده و نباید کسی بگویم چرا به آرژانتین باختیم.

شمس در خصوص نقدها نسبت به غیبت مدیران فدراسیون فوتبال در مراسم بدرقه اعضای تیم ملی فوتسال گفت: بهتر است پس از بازگشت تیم ملی در این باره صحبت کنیم تا آرامش بازیکنان به هم نخورد. دکتر نوروزی (مشاور پزشکی رئیس فدراسیون فوتبال) گفت که غیبت مدیران به خاطر رعایت پروتکل های بهداشتی بوده و فدراسیون به شدت از تیم ملی حمایت می نماید. عزیزی خادم هم قرار است به لیتوانی برود و قطعاً پاداش لازم برای تیم را هم با خودش می برد.

وی درباره پیش بینی خود از نتایج تیم ملی فوتسال اظهار داشت: پیش تر فاصله تیم اول و دوم ما زیاد بود که با بازگشت اسماعیل پور و فخیم، ناظم الشریعه می تواند از هر یک از دو تیم استفاده کند. ایران دو تیم کامل دارد و هیچ وقت برای شرکت در جام دنیای، اینقدر رویایی نبوده است. فخیم برترین بازیکن فصل گذشته لیگ برتر بود و احمد اسماعیل پور هم در سال های اخیر، همواره آقای گل چین است. این دو بازیکن قدرت تیم ملی را افزایش داده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "شمس: شکست مقابل آرژانتین راستا بهتری برای ما ایجاد می نماید، ایران در هیچ دوره اینقدر رویایی نبوده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شمس: شکست مقابل آرژانتین راستا بهتری برای ما ایجاد می نماید، ایران در هیچ دوره اینقدر رویایی نبوده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید