شوک بزرگ به سپاهان بعد از برد تراکتور

به گزارش وبلاگ حرف دل، سپاهان فصل تازه لیگ برتر را توفانی شروع کرد و توانست در حضور پرشور تماشاگرانش در استادیوم نقش دنیا اصفهان با گل های شهریار مغانلو، رضا اسدی و رضا شکاری به پیروزی 3 بر یک مقابل تراکتور دست پیدا کند تا طرفداران این تیم سر از پا نشناسند، اما بدترین اتفاق ممکن برای ژوزه مورایس در همین مسابقه افتاد.

شوک بزرگ به سپاهان بعد از برد تراکتور

طلایی پوشان در حالی مسابقه امروز را شروع کردند که به خاطر مشکل در ثبت قرارداد برایان دابو، نتوانستند از هافبک نو و خرید خارجی شاخص خود استفاده نمایند، ولی علاوه بر او، امید نورافکن دیگر ستاره شان را هم به علت آسیب دیدگی و دوری حدودا سه ماهه از میادین در اختیار نداشتند، اما یک خبر شوک آور دیگر در همین پُست به مورایس رسید

محمد کریمی، کاپیتان سپاهان، که در ترکیب ابتدایی ملاقات مقابل تراکتور حضور داشت، به علت آسیب دیدگی نتوانست تا انتها مسابقه در زمین بماند و به همین علت در دقیقه 70 به اجبار از جمع نفرات طلایی پوشان خارج شد و با برانکارد به بیرون از زمین رفت تا تعیین گردد (احتمالا) خبر تلخی در انتظار این باشگاه است.

کریمی که نقش مهمی در روند بازی به سود سپاهان و ایجاد حملات و انتقال توپ مقابل تراکتور داشت، به علت مصدومیت از ناحیه همسترینگ که به خاطر کیفیت پایین چمن استادیوم نقش دنیا اصفهان رخ داد، با برانکارد از زمین بیرون رفت و نتوانست برابر تراکتور به درخشش خود ادامه بدهد.

مصدومیت کاپیتان سپاهان به حدی جدی بود که او حتی نمی توانست از برانکارد بلند گردد و کیسه یخ روی ناحیه آسیب دیده اش بسته شده بود، اما بعد از انتها بازی مدت دوری این ستاره طلایی پوشان از میادین تعیین شد.

شوک بزرگ به سپاهان بعد از برد تراکتور

پس از اتمام مسابقه سپاهان و تراکتور، اعلام شد محمد کریمی حداقل سه ماه از میادین دور خواهد بود و حالا این مصدومیت و مدت دوری از بازی ها، بدون تردید مورایس را با چالش بزرگی روبرو می نماید.

سرمربی سپاهان نورافکن را سه ماه در اختیار نداشت و قرارداد دابو نیز فعلا ثبت نشده که کریمی نیز به این جمع پیوست و به یک باره دست سرمربی سپاهان در وسط زمین خالی شد؛ اتفاقی که می تواند بزرگترین ضربه را به او در ادامه مسابقات برای رسیدن به قهرمانی بزند.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو

به "شوک بزرگ به سپاهان بعد از برد تراکتور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شوک بزرگ به سپاهان بعد از برد تراکتور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید