دوچرخه سواری

چگونه سفر نوروزی و حفاظت از محیط زیست را کنار هم داشته باشیم؟

مسافر نوروزی مسئولیت پذیری بودن از نظر تئوری ساده به نظر می رسد. کافیست به فکر حافظت از محیط زیست باشید. بااین حال، زمانی که نوبت به عملی کردن این تئوری می رسد، احتمالا کمی با مشکل روبه رو شوید. اینکه از کجا آغاز کنید و چه نکاتی درباره سفر نوروزی و حافظت...

22 اسفند 1402

زوریخ؛ مقصدی رویایی برای سفر به اروپای غربی

شهر زوریخ یکی از مدرن ترین و منحصربه فردترین مقاصد گردشگری در اروپای غربی است که به عنوان دروازه ای به سمت کوه آلپ شناخته می گردد. معماری قرون وسطایی، موزه های دیدنی، منظره ها خیره کننده و دریاچه ها و رودهای بکر از جاذبه های شگفت انگیز زوریخ است که توجه...

29 بهمن 1402

صدور موافقت اصولی برای مرکز تفریحی گردشگری محور سرعین به اردبیل

میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، صدور موافقت اصولی برای مرکز تفریحی گردشگری محور سرعین به اردبیل صورت گرفت.

20 اردیبهشت 1401

آنچه باید درباره پیش دیابت بدانید

پیش دیابت به این معنی است که سطح قند خون بالاتر از حد طبیعی است ولی هنوز به میزان کافی به دیابت نوع 2 نرسیده . بدون تغییر سبک زندگی، افراد مبتلا به پیش دیابت به احتمال زیاد مبتلا به دیابت نوع 2 می شوند. در ادامه مطلب بیشتر با این عارضه آشنا می شوید.

29 آبان 1400

پیوند هنر، طبیعت و سنت در جزایر ستوی ژاپن

در قسمت قبلی مجموعه برنامه زندگی در ژاپن به بهشت زمستانی ناگانو رفتیم. در این برنامه به جزایر دریای درونی ژاپن می رویم که هم عاشقان دوچرخه سواری، و هم دوستداران هنر را به خود جذب می کند.

14 مرداد 1400

درخشش بانوان ورزشکار چهارمحال و بختیاری در سال 98

رئیس گروه ورزش بانوان اداره کل ورزش و چهارمحال و بختیاری گفت: در سال 98 تعدادی از بانوان ورزشکار این استان توانستند با شایستگی در مسابقات بین المللی و کشوری پیروز به کسب عناوین برتر شوند و خوش بدرخشند.

19 خرداد 1399

توصیه کرونایی مسئول ترافیکی پایتخت ، رکاب بزنید

سرپرست معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران به مردم توصیه کرد در شرایط کرونایی برای رفت وآمدهای ضروری از دوچرخه استفاده نمایند.

17 خرداد 1399

شروع فعالیت دوچرخه های هوشمند از 28 آذر در شیراز

نایب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز اعلام نمود که سیستم دوچرخه های هوشمند اشتراکی از پنج شنبه 28 آذرماه و با یک تأخیر یک ماهه در این کلان شهر فعال خواهد شد و شهروندان امکان استفاده از این وسیله حمل ونقلی را خواهند داشت.

13 بهمن 1398